Блог учня
среда, 22 октября 2014 г.
Форма оцінювання самоспрямуваня у навчанні
з теми “ О. Назарук.
«Роксолана».
Художні особливості твору, образи героїв,
художня майстерність автора. »
Художні особливості твору, образи героїв,
художня майстерність автора. »
Ключові слова : повість, кохання, служіння народові, Анастасія, Роксоляна, постать історична, православ’я, мусульманська віра.
Інструкції : Використовуйте цю форму, щоб самостійно
визначити свої вміння керувати власним навчанням.
4
|
3
|
2
|
1
|
|
Встановлення
цілей
|
Я
встановлюю амбітні та реальні для досягнення цілі та визначаю і знаходжу
доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей.
|
Я
встановлюю реальні для досягнення цілі. Я визначаю і знаходжу доступ до
деяких джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей.
|
Я
починаю виконання завдання іноді без встановлення чітких цілей. я не визначаю
необхідні ресурси.
|
Я
не роблю спроб визначати свої цілі та ресурси, які необхідні для їх
досягнення.
|
Управління
проектом
|
Я
постійно відслідковую час і ресурси для ефективного досягнення цілей.
|
Я
зазвичай відслідковую час і ресурси для ефективного досягнення цілей.
|
Я
слідкую за часом і ресурсами але за нагадування.
|
Я
потребую постійної допомоги, щоб слідувати запланованому часу і
відслідковувати ресурси, щоб досягти цілей.
|
Вирішення
проблем
|
Я
постійно переглядаю мої дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які
виникають на шляху досягнення цілей.
|
Я
зазвичай переглядаю мої дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які
виникають на шляху досягнення цілей.
|
За
нагадування, я постійно переглядаю мої дії і навчальний досвід, щоб
вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей.
|
З
постійною допомогою я переглядаю мої дії і навчальний досвід, щоб вирішувати
проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей.
|
Використання
зворотного зв’язку
|
Я
прошу інших про перегляд моєї роботи і надання коментарів і пропозицій щодо
моєї роботи, серйозно розглядаю їх ідеї.
|
Я
сприймаю зворотній зв’язок з багатьох джерел, коли переглядають мою роботу.
|
Я
сприймаю дещо з коментарів і пропозицій, коли інші переглядають мою роботу.
|
Я
не сприймаю коментарів і пропозицій, коли інші переглядають мою роботу.
|
Наполегливість
|
Я
проявляю тверду рішучість, щоб знайти відповідь або рішення. Я стежу за тим,
щоб не відхилятися від цілей і розробляю і застосовую різноманітні методи,
щоб виконувати завдання.
|
Я
проявляю рішучість в знаходженні відповідей або рішення. Я стежу за тим, щоб
досягати цілей, розробляю і застосовую деякі методи, щоб виконувати завдання.
|
Я
роблю зусилля, щоб знайти відповідь або рішення. Я не завжди контролювати мою
прихильність цілям. При допомозі я застосовую деякі методи, щоб виконувати
завдання.
|
Я
роблю невеликі зусилля, щоб знайти відповідь або рішення. Я не використовую
різні методи, щоб виконати завдання і легко полишаю завдання невиконаним.
|
Визначення
якості
|
Я
послідовно вивчаю і описую критерії та стандарти для якісної роботи.
|
Я
зазвичай вивчаю і описую критерії та стандарти для якісної роботи.
|
Я
вивчаю і описую критерії і стандарти якості роботи з деякою допомогою.
|
Я
не можу ідентифікувати або описати критерії та стандарти для якості роботи.
|
Рефлексія
навчання/роздуми про власне навчання
|
Я
чітко визначаю, чого я навчився, використовуючи приклади. Я визначаю сильні і
слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях і визначаю те, що має бути
поліпшеним.
|
Я
чітко визначаю, що я дізнався. Я визначаю сильні і слабкі сторони своєї
роботи в чітких формулюваннях і визначаю області для поліпшення.
|
Я
чітко визначаю, що мені стало відомо, але не можу визначити сильні і слабкі
сторони і області для поліпшення.
|
Мої
роздуми про моє навчання не приводять до висновків щодо покращення навчання.
|
Постійне
навчання
|
Я
постійно розмірковую про постановку нових навчальних цілей. Я ефективно
включаю до нових навчальних цілей уроки, які я отримав від моїх успіхів і
невдач.
|
Я
обдумую в кінці роботи, які нові цілі встановити. Я часто включаю до них ті
уроки, які я дізнався з моїх успіхів і невдач.
|
Я
міркую про мою роботу і встановлюю нові цілі з допомогою. Я, можливо,
усвідомлюю, але не включаю в нові цілі ті уроки, які отримані з успіхів і
невдач.
|
Я
не замислююся про свою роботу, щоб встановити нові цілі. Я не враховую уроки,
отримані з успіхів або невдач.
|
ЗНАЄМО – ХОЧЕМО ДІЗНАТИСЯ – ДІЗНАЛИСЯ (З-Х-Д
схема)
(опис)
В основу вправи покладено таблицю, що
заповнюється на класній дошці або на великому аркуші паперу вчителем разом з
учнями.
Що ми знаємо?
|
Що хочемо дізнатися?
|
Про що дізналися?
|
-
Про українського письменника О.Назарука;
-
Місце жінки з України у вітчизняній та світовій
історії.
-
Зміст повісті «Роксоляна»
|
-
особливості назви твору;
-
проблематику твору;
-
дослідити, як кохання впливає на поведінку та стан людини
|
-
Значення образу Сулеймана, Насті та ін..
-
Актуальність проблем, порушених автором, у наш час.
|
Заповнення цієї таблиці дає можливість
- вчителю: оцінити навчальні потреби учнів, їх попередні
знання
- учням: навчатися активно і більш зацікавлено; пригадувати те, що вони вже
знають; вчитися формулювати запитання; формувати нові знання.
Щоб організувати діяльність:
1. Попросіть учнів заповнити першу колонку у
своїх зошитах, записуючи, що вони знають з цієї теми.
2. Накресліть таблицю на дошці і заповніть її
разом із усім класом, формулюючи і коректуючи думки учнів.
3. Попросіть учнів сформулювати запитання,
які вони мають з цієї теми, на які б вони хотіли знайти відповідь. Якщо
потрібно, вчитель може стимулювати власним прикладом і поставити свої
запитання.
4. Запишіть запитання в другій стовпчик
таблиці.
5. Подальша робота може здійснюватись різними шляхами: читання підручника, слухання
доповіді, дослідження тощо, але важливо, щоб учні у всіх формах навчання шукали
відповіді на свої запитання.
6. Обговорення результатів. Учні спочатку
повідомляють про те, на які запитання вони знайшли відповіді і записують це у
стовпчик «Що ми дізналися?»
7. Потім вони відмічають ті нові думки (ідеї,
знання, результати), які вони не очікували і на які не ставили запитання. Все
це записується у третій стовпчик.
8. Після цього можна попросити учнів
сформулювати нові запитання до цих думок і дописати їх у другий стовпчик.
9. Запитання, на які в процесі роботи не було
знайдено відповіді, можуть стати предметом для індивідуальної творчої домашньої
роботи – пошук відповіді в додатковій літературі або в Інтернеті.
Цю вправу можна почати виконувати перед
вивченням теми, продовжувати під час роботи над темою і використати її при
завершенні теми.
Контрольний список для блогу з теми “О. Назарук. «Роксолана».
Художні особливості твору, образи героїв.
Ключові слова : повість, кохання, служіння народові,Анастасія,Роксоляна, постать історична, православ’я, мусульманська віра.
Інструкції : Використовуйте цей Контрольний список для самооцінки свого блогу.
Категорії : 8 клас
Предмет: Українська література
Вид оцінювання : Контрольний список
Відмітка
про наявність
|
Коментарі
|
|
Мій блог має мету.
|
||
Мій блог містить інформацію з різних
достовірних джерел, і я правильно цитую використані джерела.
|
||
Зміст мого блогу збалансований і
правдивий.
|
||
Блог відповідним чином відображає мою
особистість.
|
||
Мій блог показує, що я щиро переймаюся
цією темою.
|
||
Мої дописи цікаві і достовірні.
|
||
Я регулярно додаю повідомлення до свого
блогу.
|
||
Я включив(ла) додаткові функції і
додержуюсь законів про авторські права.
|
||
Я заохочую читачів писати відгуки
|
||
Я включив(ла) цікаві та оригінальні
розділи, які відповідають меті блогу.
|
||
У мене немає помилок у реченнях,
написанні слів, пунктуації, використанні великих літер та граматиці.
|
Питання
|
Замітки
|
Постановка цілей
· Які ваші цілі в проекті?
· Яка головна мета?
· Чи існують ті цілі, що суперечать одна одній?
|
|
Розробка плану
· Чи спланували ви послідовність дій?
· Чи включили ви необхідні для дій ресурси?
· Чи зрозумілий ваш графік виконання?
· Які ваші пріоритети?
|
|
Спостереження процесів
· Чи є якісь труднощі?
· Як ми їх долатимемо?
· Якщо перший метод не спрацює, то чим ми
скористаємося?
· Що і кого ви використовуєте як ресурси проекту?
· Чи є у вас план контролю за просуванням за
проектом?
· Що робитимете, якщо не встигатимете?
· Як ви зрозумієте, що робота відповідає
критеріям?
· Як ви визначите, що ще повинно бути зроблене?
|
|
Рефлексія
· Чи включили ви відгуки в план поліпшення
проекту?
· Що ви дізналися про себе самого?
· Які області ви хочете поліпшити?
|
Подписаться на:
Сообщения (Atom)